For KidsKids fashionKids outfits

A BEIGE OUTFIT FOR THIS SPRING

DO YOU SPEAK ENGLISH? Click HERE for English text!

Normally I hate Mondays, but this week I want to begin it well: first of all I want to wish a happy birthday to my dearest friend, A., who is now in Barcelona to deal with the first obstacles of being mom. Suerte!!

Then I want to relax a little making a nice walk in the sun with Sissi, this month has been very heavy: Sissi has been sick for almost 20 days, I had a lot of job to do… but thinking about the good things: I made contact with a person who is becoming a real friend, my friend A.’s twins were born, Sissi has grown so much… in the end it is always seeing the glass half full or half empty, and then it’s up to us to decide to be satisfied about what we have in our lives or be bitter about everything that we do not have!

So today we enjoy this spring with an outfit in shades of beige. I love this color: I loved it in the winter (here and here, for example) and I still like even though in this spring pastel trend predominates. I believe that beige color fits very well to Sissi and it matches very well with practically everything!

The outfit for today therefore provides a blouse, from CdeC Cordelia de Castellane, in the color of mud, combined with the pants with pleats at the front from Zara Kids, with the little belt in leatherette and studded. The cardigan, in cotton, is very light, with pastel roses on a beige background, and it is also from Zara Kids. The socks are from Calzedonia Kids and sneakers from Naturino.

What do you think?

In genere odio il lunedì, ma questa settimana voglio cominciarla bene: anzitutto voglio fare gli auguri di buon compleanno alla mia più cara amica, A., che oggi è a Barcellona ad affrontare i primi ostacoli dell’essere mamma. Suerte!!!! 

20140331-163424.jpgPoi voglio rilassarmi un po’ facendo una bella passeggiata nel sole con Sissi, questo mese è stato molto pesante: Sissi è stata male praticamente per 20 giorni, ho avuto tante scadenze lavorative… ma pensando alle cose positive: ho stretto i contatti con una persona che sta diventando sempre più una vera amica, sono nati i gemelli della mia amica A., Sissi è cresciuta tantissimo… alla fine si tratta sempre di vedere il bicchiere mezzo pieno o mezzo vuoto e quindi sta a noi decidere di essere soddisfatti per quello di meraviglioso è nella nostra vita o amareggiati per tutto quello che non abbiamo! 

Per questo oggi godiamo di questa primavera con un outfit nei toni del beige. Amo molto questo colore: l’ho amato in inverno (qui e qui, ad esempio) e continua a piacermi anche se in questa primavera predomina il trend del pastello. Ritengo che il beige doni a Sissi e che si abbini molto bene, praticamente con tutto!

L’outfit di oggi prevede dunque una blusa, di CdeC Cordelia de Castellane, in color fango, abbinata ai pantaloni con pinces sul davanti di Zara Kids, con la cinturina in similpelle borchiata. Il cardigan, in cotone molto leggero, con le rose pastello su fondo beige, è di Zara Kids. I calzini sono di Calzedonia Kids e le sneaker Naturino.

20140331-163435.jpg

Che ne dite?

Summary
A BEIGE OUTFIT FOR THIS SPRING
Article Name
A BEIGE OUTFIT FOR THIS SPRING
Description
A BEIGE OUTFIT FOR THIS SPRING
Author
Publisher Name
SissiWorld
Publisher Logo

One comment

  1. SALMON PINK AND BEIGE OUTFIT | Sissi World

    […] ! L’outfit di Sissi è nei toni del rosa salmone e beige, colori che adoro (hai letto qui?). In particolare la t-shirt a maniche corte di Burberry, in rosa salmone, riprende col check […]

Lascia un commento

Your email address will not be published. Required fields are marked *